30 Ekim 2011 Pazar

Sad But Guru!



Walla dostlar bir işe kalkıştımki sormayın. Bloglarımı okuyan öğrencilerimden bazılarının benden yoga hocaları olarak tiksinmeleri ve şurada yazdığım sebeplerden bu konuda üstüme düşeni blog ortamında da yapmaya ve bir BLOG GURUSU olmaya karar verdim. Blogda yazdığım gibi guru muru değilim  ve meşakkatli, dikkat isteyen, kafa yoracak ve mesai alacak bir işe kalkıştığımın da farkındayım. Ama 2012ye pek de bişey kalmadığına göre (!) herkes eteğindeki taşları paylaşıma açsın dedim... :)

En az Anti-space kadar sıkıcı olacağını düşündüğüm bu anarşist ve sert dilli blogumu izlemek isteyeniniz olursa şeref duyarım. Tam olarak ne anlatacağım? Efendim, aydınlanma, farkındalık, budist akımın konuya desteği, meditasyon, yoga, reiki, haftalık egzersizler, beslenme, felsefe, tinsel bulmacalar, kendiniz falan...Yani aslında şimdiye kadar para karşılığı yaptığım işi bedava yapmaya başladım diyebilirim.
Hadi,
kaçtım,
utana,
sıkıla:)

2 yorum:

Kerry-Gone dedi ki...

Boşver, senin gözlemlerin objektif olmasa da didaktik oluyor, en azından okutuyor kendilerini, hmm takipe geleyim?!

Hich dedi ki...

Gel, sıkılmazsan beklerim:)