7 Eylül 2011 Çarşamba

hi ya!

Ardışık tatillerimden döndüm... Yurdumun 3 tarafındaki denizlerin her birine kendimi sokup çıkardım... Oh.

Şimdi bazı şeyler var:

* Reiki: Görüşmeyeli Reiki masterı oldum. İsteyeni ücretsiz inisiye ederim. Reiki evrendeki yaşam enerjisini tıkanmış bedenlerimize akıtma tekniği. Bence sağlık, sukunet ve ruhsal uyarılma, uyanma demek. Uyanın lan...

* Fable 3: Çıktı. Oynamaya kıyamıyorum. Steampunk ögelerle bezeli masalsı bir öncül endüstri çağı. Bowerstone öyle değişmiş ki, ağzım açık kalıyor! Grafik yönünden de tam bir sanat saheseri...  İlk iki oyuna kurnazca göndermeler var... Oynayın nolur!

* Kinect: Microsoft'un XBox'a yaptığı güzellik. Daha önce bahsetmiştim, hani şu üç boyutlu kamera ile hareketlerinizi elinizde herhangi bir araç olmadan algılayan tuhaf şey. Dance Central mesela, harika bir oyun... Öyle, dans ediyorsun televizyonun karşısında, ordan bi tip sana "olmadı, bi daha dene" falan diyor, kan ter içinde kalıyosun! Anlatılmaz yaşanır... Hemen hemen bütün PS kafelerinde görüyorum, bir deneyin...

*Alanya: Canlı müzik gruplarının, sokak ressamlarının, hatta Türklerin bile terk ettiği,  gördüğüm en dejenere tatil çöplüğü. Hızla bozuluyor eğlence hayatı. Oysa denizi, kumu, tarihi ile Mikanos'tan ne eksiği var? Turizm politikası ve groove, başka ne olacak... Bu sene Ruskilerin yerini İskandinavlar almış... Bütün garsonlar Norveç formasıyla geziyor. Gitmeyin oraya...

* Masumiyet Müzesi: Hemen sonunu söylüyorum, hiç yorulmayın: Füsun ölür, Kemal bu aşk hikayesini gider Orhan Pamuğa yazdırır, süpriiiz! Peh. 10 üzerinden 7 verdim. Sonrasında okuduğum Çoluk Çocuk'a (P.Smith) 9 verdim...


* Google Sky Map: HTC telefonlara friy indirilebilen uygulama ile telefonu doğrulttuğun yerde-gökte hangi yıldızlar var, adları, sanlarıyla yazıyor, görüyorsun..! Zaman yolculuğu var; 100 sene önce baktığın yerde hangi yıldızlar varmış görüyosun...! Gece, aklın duruyor baktıkça..! Kendini iyiden iyiye zerre hissediyorsun. Teknolojinin insan tekamülüne sufist katkılarından dolayı I LOVE TECHNO.

* Google: Kendisi zaten artık sol lobumuz oldu; jump to text'ler, resim aratmalar, adres bulup eve bırakmalar.. Bence önümüzdeki çağın Tanrısı Google olacak; dini GOOGLENTHOLOGY! Budizm'in ibadeti meditasyonsa bunun ki de soru sormak olur herhal... Rahipleri de a-sosyal, kambur yazılımcılar.. ahah.

* Fotoğraf: Bana nu modellik yapacak var mı? Para veremem, ama modellik kariyeri için çektiğim fotoları portfolyosuna koyar, çıkar ilişkisi olur.. hı? Ciddiyim, varsa tanıdık yönlendirin lütfen.


*Son: Bu sıkıcı son için özür diliyor, sıkıntını telafi etmek, seni biraz da olsun güldürmek için aşağıdakini şeyediyorum:

hahahahahahhahahha...
bişey sanmıştın,eveeeet....

2 yorum:

Özgür Ceren Can dedi ki...

ooo tatil yaramış mı ne!

Hich dedi ki...

yarama mı:P görüşelim hadi hemen!