10 Aralık 2010 Cuma

Miami çok güzeldi...













5 yorum:

Özgür Ceren Can dedi ki...

ohh yarasın!

Hiç kimse dedi ki...

Sondaki meşhur The O.C. plajı tadında bir şeymiş ya, keyifli :)

Hich dedi ki...

:)) yaradı yaradı.. keyifli keyifli eed :D ahah
kimsenin blog okumadığı şu günlerde yorum yazan eller dert görmesin.

varol döken dedi ki...

blog okumamak ne demek lan! twitter'a kafam girsin! sonuna ünlem koyunca biraz öfkem azalıyor! amerika'ya kolum bacağım girsin ama kafam daha büyük, dur bakayım, eh hepsi birlikte girsin! miami güzel değil, fotoğraflar güzel! güzelin sonuna ünlem koyunca daha mı güzel olur daha mı çirkin! sorunun sonuna ünlem koymayı ben de biliyorum, bana artizlik yapma! sana demiyorum hich, sen çekil aradan! bak arkadan kaş-göz yapıyor hala şerefsiz! seni dilbilgimle döverim! i beat you with my tongueknowledge heatherfucker!heather locklear'a da ayrıca kılım! asker ile aşk ereni allah kavuştursun! güle güle! ben yine gelirim! icida!

Hich dedi ki...

I LOVE VAROLOGUE!