12 Kasım 2010 Cuma

bazı saçma şeyler

1- "justin bieber" bebesi... onun o tuhaf saçını taklit eden eşşek kadar herifler... neye tapacağına şaşan amerika.
2-afro-amerikalıların peruklu, türlü türlü örülmüş, kazınmış, düzleştirilmiş, bonus yapılmış, rasta yapılmış, tuhaf tuhaf boyanmış, peroksitlenmiş, abartı binbir çeşit saç modeli...
3-afro-amaerikalıların takma tırnak hastalığı... onları tuhaf tuhaf boyamaları....takma tırnaksız siyahi kadın neredeyse görmemiş olmam...
4-afro-amerikalıların hiphop kulüplerindeki dansı... önlerine bir kız alarak gece boyu dikilen erkekler, önlerinde dizlerini bükerek kıçlarını saatlerce çevire çevire arkasındaki erkeğe değdiren kızlar.. saatlerce öyle dans etmeleri... bazen yüzleri birbirlerine bakacak şekilde 4-5 çiftin daire oluşturup böyle dans etmeleri...
5-kulüplerde jack daniels'ın 5 dolar oluşu.
6-buna rağmen ojenin 7-8 dolardan başlaması... Viva "forever 21"!
7-Chicago'nun Chagall'la bezeli olması...
8-vietnamlıların, çinlilerin ve arapların konuştukları ingilizce ile kendi dillerinin kulağa tıpatıp aynı gelmesi, bi bok anlayamam.
9-sonunda fotoğraf makinemi aldığım için kimsenin umurumda olmaması.
10-otun bokun kilisesinin olması... birinci ortadoksa 2 adım yakın olanlar kilisesi, birinci methodistleri seven ama köklerinde pagan olanların kilisesi.. etc... (end of thinking capacity)

6 yorum:

Özgür Ceren Can dedi ki...

fotoğraf makineni aldıysam bebeeem icraatları görelim :)

Hich dedi ki...

:) ne biliym şimdi buraya nasıl atayım... fotoğraf blogu gibi olursa ya :S
:D

Hich dedi ki...

aman nasılsa yazdığımı okuyan yok belki fotoğraflara bakarlar :)

Özgür Ceren Can dedi ki...

resimli gaste sever memleketim insanı hehe :D

varol döken dedi ki...

anlayamamamamamamamamama... bir ma eksik yapma elbet bir gün türkçe hastalığı olan hasta herifin biri bloga geri döner!i'll be back demiş miydim çıkarken? twitter'a kafam girsin? iki yukarıda bunun ünlemlisi var... soru işareti olunca o kadar öfkeli durmuyor... vinon raydır mıydı onun adı, onu mu hatırlatıyor bu kelime doğrulama? kelime doğrulama diyince oradaki kelimeyi mi doğruluyoruz acaba mesela şimdi vinon yazıyor ya ben doğru yazsam o boşluğa olur mu, sonuçta sanki vinon gibi bir şey varmış gibi geliyor bana, yoksa neden winona ryder lan? bak yine öfkelendim yine ryderdım (yazar burada yardırdım esprisi yapmaktadır ama millet twitter'a girdiğinden boşa gitmektedir) 333!

Hich dedi ki...

ahahaah noldu olm tvitırtta? başına bişey mi geldi? nie kızdın küstün böle?