7 Eylül 2010 Salı

dragon-con !

Keşke dilimi ısırsaymış Atlanta'da yapacak birşey yok derken. DRAGON CON, 3-6 Eylül de dünyanın etrafından 30,000in üzerinde kişinin katıldığı, Atlanda'da, Hyatt Regency, Marriott Marquis, Hilton, Sheraton otellerinin hepsinde birden aynı anda gerçekleşen bilim kurgu, fantazi, oyun, çizgi roman, edebiyat, sanat ve müzik üzerine odaklanan bir multi-medya toplanışı!

Her sene Atlanta'da yapılır ve şehre hersene 20-25 milyon dolar para getirirmiş!

Gittim ben de öylesine, arkadaşlarım gidiyor diye...Somra da bu krostik Atlanta'da öyle akıllara zarar otellerin olabilmesine mi, gördüğüm o garip kostümlere mi, kovalarla servis edilen "voodo juice"a mı, asansörlerde aşağı yukarı gidip gelerek partileyen tiplere mi, rave partide çalınan freaky müziklere mi şaşırsam bilemedim. Kostümle gelinen kültür sanat festivali mi desem, FRP oyuncularının piyasası mı desem, karnaval severlere gün doğmuş mu desem... Biz etkinliklere pek katılamadık hem çok sıra vardı, hem de geç saatte gittiğimizden vaktimiz ve biletimiz yoktu. O yüzden sadece ortalıkta olup bitenle ilgilenebildik ve tabi partiledik:)

Aşağıda görün işte bir kısmını fazla söze gerek yok...






2 yorum:

Muge Kucukcan dedi ki...

ben yukardaki zenci zombi ablanın lensinden istiyorum gece ışıklar kesilirse takarım aydınlanırız:)

Hich dedi ki...

:D evet çok komik dimi..