14 Ağustos 2010 Cumartesi

too Hotlanta!

Bir takım sıkıcı süreçlerden ve 34 saatlik aktarmalı yolculuktan sonra nihayet Atlanta'ya ayak bastım. Aşırı sıcak ve sokakların pis kokusu da beni bağrına bastı.
İlk iş, 60 dolarlık telefon paketimi aldım; Türkiye'deki sabit telefonlarla sınırsız konuşabileceğim. Ama daha kimseyle konuşamadım; saat farkı var, bir de kimsenin ev telefonunu bilmiyorum. Bugün internetim de bağlanınca, huzura erdim.

Gerogia State Uni'nin bizi karşılayan ekibi ile kıçımızın üstüne oturmadan programlar yapıyoruz. Bankalara, pikniklere, outlet mağazalarına oralara ve buralara gidiyoruz. çok yorgunum. artık uyumak istiyorum.

Hiç yabancılık çekmiyorum burada. Hollywood hepimize ezberletmiş zaten herşeyi. Bir tek afro-amerikalıların nüfusuna şaşırdım. Atlanta'da beyaza rastlamak pek mümkün değil hakikaten. Yanımdan aynı anda bir kaç tane 2 metrelik homeless zenci geçerken kendimi bir zombie filminde hissediyorum- resident evil mesela. Neyse alışırım. şimdi uyuyayım. Çoğunuz çoktan uyanmıştır şimdi, 07:30. Hepinize selam.

7 yorum:

erbo dedi ki...

Gelişmeleri bekliyoruz bir günlük tadında... Atlanta'yı ve yaşananları merak ederiz zira : )

denizero dedi ki...

___evet her ayrıntıyı istiyoruz :)...takipteyiz....___

Hich dedi ki...

vericiim ayrıntıları şekerler. :)

Özgür Ceren Can dedi ki...

çok eğlennnceksin bence :D

Hich dedi ki...

şimdilik bi numara yok ceren. belki biraz yalnız kalmalıyım eğlenmek için;) :D

ekinklch dedi ki...

foto istiyoruuuuuum!! :) have fun babe!!

Hich dedi ki...

yollarım yakında ekinciğim... tenks.:)