29 Mayıs 2010 Cumartesi

portobello

Tez bitti kıçından topladığım evraklar bitmedi. a.k. bürokrasisi; iki haftadır sürünenzi.

Neyse dün akşam çıkıp bişeyler içelim açılalım dedik. Portobello diye bir yer açıldı filistin caddesinde, neymiş bakalım, girdik. İçerisi pek güzel, Can Dündar, evet var. Bilenler bilir, genelde Ankara'da kendisine gittiği iyi mekanlarda rastlanır. Can Dündar ordaysa mekan iş yapar demektir:) Can Dündar'dan başka canlı müzik var; smooth jazz, latin, bolca jam session, vokalde melez bi hatun.

-Melis Sökmen olabilir mi?

-Yok canıım.. Bu kadar paçoz olur mu Melis Sökmen hiç?

Saçı başı bi hoş, üstü başı dökülüyor. Neyse "ama güzel okuyo allah için..!" deyip içtik miçtik. Ben burada da tarifini verdiğim, yılbaşı gecesinin kahramanı Sangrea içtim. Menüde görünce hemen istedim; bakalım iyi yapabiliyorlar mı diye. Ama hayır, yapamıyorlardı, benim ki ona 5 basardı. Ama fiyat/performans oranı çok iyi bir mekan olduğundan bu önemsiz kusuru affedebilirdim... (Koca fanusumsu bir kadehte Sangrea 15,50 TL)

Gece, 1-2 civarı sona ererken kadın, büyükbabasının gezgin olup Afrika'ya gidişini, Sökmen ailesinin böylece bu Afro genlere sahip olduğunu söyleyince biz dumur! Hakikaten ta kendisiymiş... Biz zannetmiştik zaten!

(Aynı şu resimdeki gibi, kolyesi bile)

Bir de ön bistroda olmamdan mıdır nedir bi sinerji oluştu aramızda, şarkısını söylerken yanıma geldi, ben de beline sarıldım. Arada çaktırmadan reiki verdim karnına, çekti güzelce.

Bir kaç hafta önce başladığım Reiki kariyerime celebrity'ler de katılmaya başladı böylece, gördün mü? Gördüm.

Faynıli, iyi bir gırtlağı dinlemiş, hatırlamış olduk dün gece. Dediğim gibi mekan da hakkını veriyor. Bu akşam yine çalacaklarmış, kaçırmayın derim..

5 yorum:

Özgür Ceren Can dedi ki...

kıs beni de götür potobello cadısına... Haziran ayı boyunca Ankara semalarında uçuşa geçiyorum!

wykka dedi ki...

sevgili hich, ph.d.'in hayırlı uğurlu olsun, melis sökmen de resimdeki gibiyse "nolmuş lan o kadına aa" diyor gözlerinden öpüyorum.

vikka

Hich dedi ki...

aaa yaşasııınn.. ben de dün seni aramaya karar vermiştim zaten.. hiç görüşemediğimizi farkedip... :) tamamdır bebeğim sen gel itin olsun porto bellolar...

vik, teşekkürler şekerim... melis sökmen aynen öyle cicim, kadın hakikaten göçüklerde... :S

varol döken dedi ki...

beline reiki vermek ne demek ya? niye elliyorsun melis sökmenimi:)

ailece çok iyi müzisyen bunlar, hatta kardeşinin muhakkak diye bir şarkısı var bayılırım ben ama bu memlekette caz ile ancak bu kadar bebeğim, gece gündüz de can dündar ile olmaz ki bu işler... ortaköy'oe q bar vardı misal, süper gırtlaklar vardı orada ne oldu bilmem...

bir de el reikiysiyle gerdeğe girilmez onu da bilsin melis hanım:)

Hich dedi ki...

walla ayaküstü işte verdim beline.. karnı ağrıyodu heralde löp diye çekti yani... :) zuahahah..