14 Mart 2010 Pazar

haftasonu günlüğü

Cuma:
Akşam dostlarla yemek ardından, Filistin Caddesindeki House Cafe... Müzik süper, house çalıyor. Kesinlikle gidip bir içki için derim. Oradan sonra da Shake'e gittik...

Tanrım Shake! Eski Murphy's klanı buraya akmaya başlamış. %40ı zenci, %30u uzak doğulu, %10u rus, gerisi Türk... Elçilik partisi gibi... VEyasin çalıyor, koca popolu kızlar Beyonce'den öğrendiği figürlerle dans ediyor. Ankara'dakiler, gidin bence çok eğlenirsiniz.

Bu arada canım kızkardeşimin eski sevgilisi olan karakıçlı Victor'ı gördüm orada, tepem atıverdi. Nitekim Gökçeciğimi epey hırpalamıştı yavşak... Sarhoş sarhoş üstüne yürüyecektim ki, tuttular.
Piii...*


Cumartesi:
Hava güzeldi, bahar geldi belli ki... Bundan sonra her Cumartesi erken kalkıp yürüyüş yapacağım, kararlıyım. Eat'n Joy'un terasında kahve gazete keyfi yaptım, tadından yenmedi ...

Akşam Ekin'in partisine gitmek fikrindeydim, ancak partinin konsepti olan "süper kahraman" kıyafetlerim yoktu. Geçen pijama partisinde pijamasız gittiğim için ceza yediğimden bu sefer yemedi kostümsüz gitmek! :)


Biz de Nil Karaibrahimgil konserine gittik, 312 Arena'ya; güzel bir yermiş. Saklıkent'i ezer bence. Konser çok geç başladı, uzun uzun bekledik. Bu arada Giz'le Nil'in ne giymiş olabileceğini tartıştık... Korktuğumuz gibi olmadı, kot falan giymemiş, adam gibi bişeylerle çıktı (!).



Nil'e önyargılıymışım. Düşündüğümden daha iyi bir performans gördüm. Dinledikçe parçalarını takdir ettim, iyilermiş... Şu "akbaba" parçasından sonra Mazhar Alanson, kendisini Türkiye'nin en iyi şarkı sözü yazarı ilan etmişti. Ben de kendisini buradan "yeni Sezen Aksu" ilan ediyorum.

Konserden sonra If cehennemine girdik. Eskiden Ankara'da gidilebilecek sayılı rock barlardandı If. Ama artık içeri girilemiyor. Tam bir kabus. Damsız almıyorlar, buna rağmen bir erkek çökeltisi var içeride, havayı koklayan! İçimiz bayıldı, koşarak eve kaçtık.
Piiii...*



Pazar:
Haftalardır çalışmalarım yüzünden elimi süremediğim bloğuma varlık göstermeye karar verdim. Boş da olsa iki kelam edeyim dedim, işte bunları saçmaladım. Hala ayılamamış da olabilirim, mazur görün...

Bir de Harry Potter'ların hepsini birden izlemeye heves ettim. İniyorlar, birazdan başlarım.

İyi pazarlar...

*: Pi günüymüş bugün, sayı olan, kutlu olsun... Piiiii...

4 yorum:

ekinklch dedi ki...

:) cezasız oldu bu sefer yaw :) neyse bidahakine mutlaka bekliorum cicim :)

Hich dedi ki...

eed geliciim, şimdi fotoları da gördüm, herkes kafasına göre gelmiş, ben süper kahraman olarak yanlış anlamışım galiba:P

neyse gelirim, bu arada uyku gözlüğüm sizde mi kalmış Ekin o gece? :))

varol döken dedi ki...

ben niye sürekli nada-if ekseninde gidip geliyorum lan o zaman?

beni de filistin caddelerine götürün, ben de zenci göreyim...

dostum zenci dedin ama bu bildiğin alanya güneşinde yanmış türk...

Hich dedi ki...

varol, bebeğim, sana vudu büyüsü yapıyolar ankara'ya gelince ondan. ara bi daha geldiğinde götüreyim seni de zencikent'e, filistine, arjantine... bunlar baya zenci yavrum, türk mürk değil, hem ne güneşiymiş bu mevsimde..

shake'e gider, yo-yo diye arenbi dinleris:D