5 Aralık 2009 Cumartesi

What's up Kro's?

2009 kadar ne idüğü belirsiz bir yıl daha var mıydı? Harsh diye girdi; kriz, terörist, JK falan derken, bi sentimental etti hepimizi. S.ktirsin gitsin şimdi yavşak... Gelsin 2010.

Balık burcu eziklerine 2010 sizin yılınız olacak der astrologlar... Eğer öyleyse, hiç acımam, hemen avantajımı kullanır, geri kalan 11 burcun tebasını ağlatırım: dizlerinizin üzerine lütfen... Hep biz mi ağlıycaz!

Yeni yılda eskiden üzeri simli karpostallar yollardık, güzeldi onlar, kırmızılı-yeşilli, kar manzaralı... Noldu, flickr oldu, jpeg oldu, gif oldu. Alın ben şimdiden postalıyorum hepinize, eski usul, anca gelir.
Yılbaşı gecesinden çok tırsıyorum ayrıyetten... Beklentileri yüksek sefil bi yaratığa dönüşüp, tatminsizce o mekandan bu eve, şurdan oraya sürüklenmekten! Geçen yılbaşım tam olarak böyleydi. 1 otel odası, 2 mekan, 2 ev dolaşıp, en son kendimi kaldırımda oturur, insancağızları azarlarken buldum. O sebeple , önceki yıllarda olduğu gibi, kendi ev partimin peşindeyim. Telefon numarama sahip olanlar gelebilir demektir.

Buradan hareketle,"iyi bir ev partisi nasıl olmalıdır" konulu- filmini çekelim; evet, bir sonrakine...

5 yorum:

ekinklch dedi ki...

:) süper fikir!!! ben haberdar olmak isterim :)

Kasux dedi ki...

yılbaşının en süper tarafı şudur heralde zil zurna şarhoş olmak ve buna kimsenin bişi dememesi en azından bizimkiler demiyor:)

Hich dedi ki...

ekinciğim; mailbox'ına bi bak...

Kasux eed, az da olsa bazı haklar veriliyor şu ülkede türk gencine ;)

varol döken dedi ki...

kendi evinizi tarumar etmeyin yazıktır, house coffee ev kiralıyor, atlayın gelin istanbul'a, mis gibi cihangir'de dayalı döşeli ve dağıtmalı evler var...

evler tutulmuşsa sen bana özelden yaz, benim evi bırakayım size, 16 kişiyle parti yapmışlığı var küçümseme öyle stüdyo diye:)

varol döken dedi ki...

ayrıca yılbaşı o kadar delikanlı bir şey olsaydı, herkes aynı anda girerdi yeni yıla...

topsun oğlum dünya kabul et artık!