30 Ekim 2009 Cuma

v.v.v.

Geldim. Gördüklerim:

> GoGo dansçılarında açık kıç çatalı modası var.

> Balayı odalarına gül yaprakları serpiştiriliyor, sen de sabah ağzının içinden yaprak çıkararak uyanıyorsun. Aslında American Beauty'nin en baba metası, bir balayı odasına gönderme!

> Aniden bana tupperware* satmaya kalkışmalar başladı. Hiç beklemediğim dostlarım ısrarcı distribütörlere dönüştü. Pusuda bekliyorlarmış.

> Yunanistan büyükelçiliğinde, sabahın köründe sarhoş olan alkolikler çalışıyor ve bunlar evrakla besleniyorlar. Sürekli arayıp, vizen için yeni, taze evraklar istiyor, "Almanya'da oturma iznin var, kesin sen Almanya'ya kaçacaksın" diyecek kadar paranoyaklaşıp, süründürüyorlar vizeni. En güzeli Yunanistana hiç gitmemek.

> Herkesin içinde biraz alaturkalık var. Hem de lanet olası herkesin. En marjinal arkadaşın gelip gelin teli falan isteyebiliyor, yürekten, bir ritüel yaşarcasına alıyor ve hırsla saklıyor! Olsun, kabul et, başını eğ. (eğik)

> Düğün partisi veriyorsan, partiyi verdiğin mekanın o gece açık olacağından emin ol! Yoksa açtırmak için karakola gitmek ve oradaki gözü patlamış kadın ile, çocuğunu kaybetmiş babanın şaşkın bakışları altında, gelinliğinin eteğini kaldırıp, ayağını yere vurarak "ben partimi istiyoroom" demek zorunda kalırsın, ki bu... üzücüdür...


*tupperware: vakumlu plastik saklama kapları

8 yorum:

wykka dedi ki...

ne ara evlendin ayol sen? ["tebrik ediyorum, ömür boyu mutluluklar diliyorum" demeden önce emin olsa mıydım evlenenin sen olduğundan?]

Passiflora dedi ki...

tebrik eder mutluluklar dilerim sana ve eşine :) yalnız ne diye onlara alaturka diye kızıyosun ki senin de bir gelin telin (o da neyse) varmış işte. hadi olmasa anlicam da :))

Hich dedi ki...

wykka mersi bebeğim, evlenenen bizzat kendimim...

passiflora,
gelin teli gelin çiçeğine takılı olan şeymiş ben de istenene kadar bilmez idim. çiçekçi yapmış ööle... bende verdim isteyen, dedim ya başımı eğip öne... hatta çiçeği arkama bile fırlattım! :D

varol döken dedi ki...

marjinal arkadaşları bilmem de gelinimiz gayet orijinal, ben davetiye dağıtırken gördüm, gayet cool'du... tabi bir de ben partimi istiyorum diye zırlarken görmek lazımmış:)

blogs welcome back the original bride:)

voodoo girl dedi ki...

bahsi geçen partideydim, çok cool =)

Hich dedi ki...

bride hugs back everyone.

varolcuğum, başka partilere bekleriz... vuducadısıyla beraber... :)

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Tebrik ederiiiiiiiiiiiiiiiiimm!!:))

Düğünlerde herkesin içinden apartman teyzesi çıkar yaa o ayrı bişeydir!:))))Böyle piercingli arkadaşın gelir ayağının altına isim yazdırır, işte tel ister evet:))Ama bence ayrı bir eğlence o durum!:)))

Mutlu ol Hichcim!:)

Hich dedi ki...

teşekkürler esmacığım:) <3