24 Haziran 2009 Çarşamba

all I want is everything

> Avea'nın Blackberry reklamındaki el kiminse kendisine bir fan club kurmak istiyorum; MC Hammer'a dans etmeyi bizzat "eliyle" öğretmiş gibi...

> Artık H&M ve Pimkie Türkiye'ye gelsin istiyorum, bi yandan da herkesin üstünde aynı şeyleri görmekten tırsıyorum...

> Bloguma yazabilmek istiyorum, çok istiyorum, ama beceremiyorum; tanrı Zamandan ihsan istiyorum.

> Her gün haşlanmış mısır yemek istiyorum. Ama denk gelip almak, alsam da yollarda şapur şupur yemek zor geliyor. Bir de dişimde kalıyor hep, kürdan gerekiyor.

> Yağmur yağsın, hava kapansın, hamamböcekleri ve keneler boğularak ölsün istiyorum. - Annemin bi arkadaşı, Ankara'da, keneden öldü! Baya öldü, gözünden kan gelmiş falan.-

> Edgar Allen Poe hikayelerinin birincisini bitirdim, ikincisini de istiyorum. Dolgun olmasına dolgun ama tekrarlı uslubu ya bayarsa diye alamıyorum.

> Almancaya devam etmek istiyorum, kursa gitmek istiyorum, ama Tömere gitmek istemiyorum. Kızılaydaki Tömerde yangın merdivenlerinde sigara içiliyor felan, gerçekten çok zalim, insanlıkdışı bir ortam var orada...!

> Şahan Gökbakan tutuklansın veya budist manastırına kapatılsın veya Sahra çölüne sürülsün istiyorum. Lost'un yazarları için de aynı şeyleri istiyorum.

> Evimizin dekorasyonu bitsin, minimal esaslı neo-vintage, provensal detaylı, romantik ama kitch olsun istiyorum. >:P

> Gökçe'nin düğününde tuvalet giydim, hep giymek istiyorum, herkes sokaklarda tuvaletle dolaşsın istiyorum, kuğu gibi....

> Ünlüler bir zamanlar kınandığı, dışlandığı halde ölünce kahraman olmasın ya da sağken ne yaparlarsa yapsınlar kınanmasınlar istiyorum... Evet, mesela Jacko, adamı sağlığında yerin dibine soktular, ölünce de göklere çıkardılar, bu ne be, Jacko'nun karbonlarının da çok umurundaydı bu törenler felan...

4 yorum:

Özgür Ceren Can dedi ki...

yaşasın geri dönmüşsün :D

Hich dedi ki...

evet sen de :D

varol döken dedi ki...

bu blogu 7 kişiye yollayın, yollarken kafanızı tantra, budist, karma diyerek sağa sola sallayın, dilekleriniz anında gerçekleşecek...

ekinklch dedi ki...

sokaklarda kuğu prenses gibi dolanmak jeyifli olabilirdi :)