30 Nisan 2009 Perşembe

Tarkaaağğğnn

Voodoogirl'ün bir yazısına laf yetiştirirken hatırladığım bir anımı paylaşacağım şimdi sizlerle... Bazılarınıza bizzat anlatmışlığım var elbet, ama herkes bilsin istiyorum, herkes...

Şimdi efendim konumuz Tarkan Tevetoğlu.... Bildiğiniz gibi kendini mega star ilan etmekle kalmayıp, yurdum insanına da öyle bir takım havalar atarak, gözden uzak star yaşantısı sürdürüyor... Tabi kendisinin bu gözden uzak yaşantıyı sadece starlara özel bir davranış olduğu için benimsediğini düşünüyorsanız, siz de benim gibi yanılmışsınız.

Evet, hikayemiz şöyle... Efenim birgün Görkiyle mini bir seyahatimizde Amsterdam'ın güzide coffee-shop'larından "Baba" da oturuyorduk. Bilirsiniz Hollanda hükümeti bir takım otların yenilip içilmesini serbest bırakmış yegane memlekettir. Bizde "eh madem geldik neymiş bakalım" dercesine girmiştik bu coffee-shop'a. Hoş beş laflarken kafamı kaldırdım ki, bizim Tarkan ve Voodoo'nun bahsettiği o meşhur koruması ve sanırım o korumanın korumaları bir 8-10 kişi daldılar göt kadar mekana.

Lan Tarkan mı lan bu yoksa ben mi halusiyonasyon? derken Görkiyle göz göze geldik. O da afallamış bana bakıyor... Evet, tabiki de Tarkandı. Hatta sonradan öğrendiğimize göre ertesi gün A'dam'da gerçekleşecek Madonna konserine gelmişti... Herşey OK... ama tabi ki konumuz bu "neden-olmasın" şeklindeki rastlantı değil çocuklar...

Konumuz Tarkan'ın bildiğiniz gay oluşu afedersiniz. Coffee-shop'tan içeri girişi ile kaşar konsomatristler gibi ellerini omuz hizasına ani bir hareketle çekerek kaldırıp, arkasındaki sevgili korumasına dönerek "ay burası çok doluğğğ" şeklinde, büzülmüş dudaklarından çıkan incecik bir sesle kendini anlatması - dolayısıyla bize de- ve bizim Görkiyle birkez daha göz göze gelişimizle süren bir macera konumuz.

Koruması -üstelik- elinin tersiyle "hadi gir gir, iyi bura" diye terslercesine, son derece maskülen bir tavırla Tarkanı itekleyip, kendi de peşinden çeşitli otların satıldığı aktar(!) barına yürüdü. Peşinden de diğer ne idükleri belirsizler tabi... Birşeyler satın aldılar -baya çok-, sonra oturup kahve içerken biraz eğlendiler (!). Tarkan ortalıkta yer beğenmeyen, başka masa boşaldığında ellerini hafifçe çırpıp "koş,koş,koş" diye herkesi "masa tutmaya" yollayan, şımarık küçük kız havasında, kıvırtıp duran birisiydi bu esnada... Yeminle diyorum, ben ondan daha erkeğim. Aslında aktör olması gerekirmiş; TVde orda burda nasıl da sert erkek, hem de efendi, kibar erkek rolü yapabiliyor.. nasıl rol yapabiliyor öyle, nasıl?!... :)

Neyse, bunlar oturdu, takıldı... Konuşmaları felan aralarındaki off... Mesela bizimkinin bir arkadaşı soruyo Tarkan'a "Seni öpebilirmiyim ne demek, şu kıza sorcam da" Tarkan baya bi düşünüyo- o kadar da Amerikada kaldı naaptıysa dil namına- "mm can I kiss you" diyor.... Korumaların jargonu bi ayrı kopuk zaten.. Bizimki bunların yanında 15lik kız... Bakıyoruz hep böyle Görkiyle birbirimize.... Çıktı gittiler sonra kıvıra kıvıra...

Salak Hich, daha yeni mi anladın bunu diyenlerinizi duyar gibiyim... Ama öyle hemen toz kondurmam ben, bir de saygı duyarım normalde gaylerin acaip davranmayanlarına. (bkz. ) Ama bu fenaydı... Hareketleri, hakikaten çok ileri düzeyde, neredeyse transeksüellerin hareketlerine benzer dozda abartıydı... Tabi naapsın, gelmiş gariban, "star hayatı" inzivasından (!) kurtulmuş Türkiye'nin, kendini salmış ortalığa... Bizim de Türk olduğumuzu anlamadı sanırım; benim saçlar platin sarısıydı o zamanlar... Anlasaydı öyle yayamazdı kendini...

Keşke fotoğraf çekseydiniz, satardınız oh, diyenlerinizi de duyar gibiyim, ama içerdeki dumandan mıdır nedir (!) öyle kalakaldık biz de, hem cep telefonumuzla çekelim desek alır telefonumuzu parçalarlardı mazallah, kalırdık yaban ellerde telefonsuz...

Şimdi kendisinin hayattaki cinsel tercihini ru be ru görmüş biri olarak çocukluğumda giydiği o dar sarı pantalonu bana daha anlamlı gelmeye başladı... Bu kız arkadaşının (Bilgemiydi neydi) kız arkadaşı olduğunu söyleyip, kendisiyle boy göstermek için maaş aldığı söylentisi zaten vardı... İnanmak için hakkaten gözümle görmem lazımmış meğerse...

İşte böyle... Bir kahve yapın da içelim...

Lan şimdi Tarkanın korumaları gelip topuğuma felan sıkmasın... :/ tırs...şaka yaptım şaka..ekeheh... eh.

9 yorum:

Hich dedi ki...

kendime yorum: baktımda basındaki konuya dair vukuatlara, herkes biliyomuş da bizimki hep yalanlıyomuş zaten be... peee.

denizero dedi ki...

___hahahaha...bu hikayeyi Görki nin hareketleri eşliğinde dinlemek lazım ama bi de.... bombaymış ya cidden...bi de foto çekseydiniz, gelsin paralarrrr:)__

Hich dedi ki...

evet deniz yaaa. :)

devenin_bale_papucu dedi ki...

vay be Tarkan heeee hadi ya:))) para ve şöhret adamı bozuyomu nee:))

cesetizleri dedi ki...

deliii :D
süper bilgilendim şu an şoklardayım yeminle.. cidden ben onu evimin erkeği yapma hayalleri kuruyordum.
en fazla biseksüeldir diyordum tü allam.

Hich dedi ki...

cesetizleri, şekerim başka kapıyı çalıcaaz artık :/ bence de fena değildi hani... :P

azuth dedi ki...

herkes kendisine ibne yahu. benim merak ettigim acaba bu korumalarla kanka oluyor mu bunlar.. daha acik soylemek istemiyorum.

Hich dedi ki...

walla azuth, sanırım bi durum var... :O
çünkü koruması basbaya Tarkan üzerinde hak sahibiydi ve besbelli bir hegamonyası vardı ki o şekilde kendisini azarlayabildi... artık bu ilişki, korumasının Tarkanın şımarıklığından bezmişliğiyle mi yoksa başka bir sado-mazo durumla mı ilgili bilemiyorum.. ;)

djvuslat dedi ki...

http://www.bloxoo.com/BloxooFrame.aspx?blogid=18040&blogUrl=technology-tna.blogspot.com Buraya girip puanlamanı istiyorum.Reklamını Yapmıştı.

http://technology-tna.blogspot.com/