12 Mart 2009 Perşembe

Vicky Cristina Barcelona

Barcelona'ya gidiş dönüş biletim yanmış, gidememiş ve bunun büyük bir hayal kırıklığına gebe olduğunu hissetmiştim zaten ben...

Woody Allen, baby... yapmış... yazmış, yönetmiş.... müzikler süper.... penelope, javier süper, diğerleri de iyi... penelope cruise'un çığlıkları oscar aldı bu filmden.... lezbiyenlik, aldatma, aşk, evlilik, sanat, sığır adamlar ve hakettikleri, geniş mezhep, tüm ihtişamı ile barcelona... sürekli soundtrack albümünü dinliyorum, çok güzel. öneriyorum.... seziyorum, havası bu filmde anlatılan herşeyi yapmayı muktedir kılar insanı... umarım en kısa zamanda giderim
te quieroooo barcelonaa....

2 yorum:

denizero dedi ki...

__film cidden süperdi yanlız... mekanlarda içini hoplatıyodu insanın.... akdeniz iklimi, şarap, müzik, aşk, barcelona :))__

Özgür Ceren Can dedi ki...

ben kaçırdım onu gösterimdeyken off! neyse... ilk fırsatta izleyelim :)