9 Mart 2009 Pazartesi

smells like teen spirit

Hugh Jackman.... Wallahi, ergenlik dönemimden beri bi adamı bu kadar beğenmemiştim (ergenlikteki isimlerin başını Axl Rose çekerdi). "HOT" sözcüğü birgün Türkçe'ye girerse, sebebi bu adam olacaktır, iddia ediyorum... (yada ben kalpten bir gün gidersem)

Oscar töreninin sunucusuydu bu sene, törendeki o müzikal showları- Beyonce ve Anne Hathaway ile- ay.. ay... ay...feciydi feci...

Kendisine ilk kez favori yönetmenlerimden Darren Aranofsky'nin The Fountain'inde hissi duygular beslemeye başlayıp, Prestige, X-Man gibi filmlerle de aşkımı baya perçinlediğim bu iki çocuk babası, harikulade varoluşun arkasındaki gücü merak ediyorum. Şeytanın sınavlarından birimi acaba bu adam?

2008'de People dergisi kendisini "yaşayan en seksi erkek" seçti zira... Hayır, o benim, onu ben keşfettim felan demek istiyorum, ama dünyanın çoktan rüyalarına girmiş bizimkisi... :/

Neyse, sağolsun, en azından teenage heyecanlarımı uyandırıp, birine fan olmanın nasıl bişey olduğunu bana tekrar hatırlattı... Her ne kadar, son dönemde Lost'un Sawyer'ı da biraz bu etkiyi yapmış olsa da, aslında o çoktan seçmeli bir durumda B şıkkı olabilmişti ancak... Ama bu adam, ah, sanki, old school, hababam-cevap-yaz tarzı bir sınav sorusuna verilen bir cevap... Uçsuz yorum ve hayalgücü :))

Bakın şuna bir yaw:

4 yorum:

voodoo girl dedi ki...

bu konuda aycanla çok pis kapışırsın =)

OAS dedi ki...

Zuhahah eee bahar geldi tabi Esruşcum...kanlar kıpır kıpır :P

Hich dedi ki...

Ondan mı dersin andaç? bu kadar basitmi yani ? :))

Hich dedi ki...

Aycan'a yedirmem söyliyim vuducum...