19 Mart 2009 Perşembe

Bazı Saçma Şeyler (BSŞ)

BSŞ.1. Google Türkçe websitelerini de tercüme etmeye başlamış. Google motoru, arama sonuçlarından çıkan Türkçe bir sitenin sağ tarafında "translate this page" e tıklayınca sayfayı İngilizceye çeviriyor. Fekat motor soğuk galiba! Çeviriler kelimelerin sözlük karşılığının olduğu gibi yazılmasından ibaret sanki... çok komik.... kendi bloğunuzu google'da arattırıp, tercüme ettirin, gülün eğlenin...

BSŞ.2. Windows live yeni sürümü çıkmış, şekil verilmiş... sinir bozucu... pencerenin en altında haber veren bir kutucuk var, kayan "haberler" şöyle mesela: "abdullah genetik kod hatası harikası", " can %70" "görkem çalışıyo". Anlayacağınız, kişisel mesajları kayıyo insanların... iki saat bakakalıyosun bişey sanıp... yorulup, kaldırmanın yollarını arıyorsun, options'da buluyorsun.

BSŞ.3. Internette Soundtrack çalan bir radyo aradım buldum, RadioCinema.it. Radyo Çinema diye okunuyormuş meğer... İtalyanın biri iki parçada bir çıkıp Çyi bastıra bastıra çinema diyor ve ekliyor "dı best oricinıl savntırek!"güzel çalıyor ama favorim hala "DI Chill-out"...

BSŞ.4. Gökçe anlattı, birisi internetten kuranı, sureleri mureleri indirmiş, flashdiskine yüklemiş, flashı da asmış boynuna... cevşen yapmış kendine böylece! hani şu boyna astıkları üçgen dua tasarımı... dijital yoldan holistik sığınmacılık.

BSŞ.5. Seçim arabası geçerken Murat Karayalçın'ın seçim şarkısını dinledim: "karayalçın ka-ra-yallçın dedikleri daha kim olabilir ki? " :) yazık olmuş dedim... Minekop almaktaydım, balıkçı ile süresiz bakıştık ve güldük. Minekop diye de balık varmış. Çinekop kadar olmasa da işte, bu da balıkgillerden der gibi... kolum kadar bel kemiği var (kılçık demiyorum dikkat ettiysen)... balıkgillerden bir başkasının, zatı şahanelerimin yarın doğum günü. umarım kestaneli olmaz pasta....

4 yorum:

Özgür Ceren Can dedi ki...

İyiki doğdun! :)

voodoo girl dedi ki...

ya ben geçen servis bekliyorum, akp çankaya adayının otobüsü geçiyor mikrofondan bir takım seslenmeler falan kayıt zannediyorum tabi ben. ışıklarda durdu araç bir kaç kişi de karşıdan karşıya geçiyor. mikrofondan 'nasılsınız gençler?' diye bir ses geldi. adam meğer öyle geziyor halkın arasına iniyormuş aklı sıra.

Hich dedi ki...

:S gençler iyiyiz diye cevap verdi mi peki? sonra kişiler cevap verince o yine mikrofondan mı konuşmaya devam ediyo? mikrofon bir tutkumudur?

Hich dedi ki...

teşekkürler bide:)