20 Ocak 2009 Salı

Elimde ne var?

Şu sıralar saatlerce ayakta beklenerek avını gözleyen sırtlan misali kopya çekenlerin gözlendiği bir mevsim: final dönemi! Tezime dokunamıyorum; ünitem yorgun ve uykusuz . Zaten söz konusu tez olunca bahane üretmekte ormanda 10 kaplan gücündeyim...

Aslında hiç de fena olmuyor, böylece biraz kitap okumaya fırsat buluyorum...



Görkem'de Umman'da zaten! Üstelik ne zaman geleceği de belli değil; Araplar işlerini savsaklayan tembel tipler olduklarından zavallıya "bugün git yarın gel" işkencesi yapmaktalarmış. Bir de sıcakmış ki,
bronzlaşmış bizim ki... (+1 size)

Herneyse efem, kısacası boş vaktim çok...

Kitaba gelecek olursak.... Nedense son günlerde
elim raflarda hep fantezi kitaplarına gidiyordu; cilt cilt serileriyle Tolkien, LeGuin yada Asimov... Ben de devasa bir fantastik kurgu okumaya sezon ortasında vakit bulamayacağımdan susuzluğumu giderecek kısa hikayelere yöneldim. Şu anda da harika bir parça okuyorum; Efsaneler (1).



Stephen King, Ursula K. LeGuin, Terry Pratchett, Anne McCaffrey, Orson Scott Card ve George R. R. Martin'den kısa hikayeler...

Modern fantastik edebiyatın bu kadar ünlü ismi bir arada olunca yayınevi
Phoenix'e ve harika bir önsözün kalemi editör Robert Silverberg'e hem bu dahiyane toplama hem de aklımı çöllere uçmaktan kurtardıkları bu günler için teşekkürü borç biliyorum:)

Özellikle şu an tam da ortasında olduğum LeGuin'in Yerdeniz üçlemesinin ardılı olarak yazdığı "Ejderböceği" nefis, müthiş bir hızla ilerliyor... Hatta kitap bana hemen şimdi huzurlarınızdan ayrılmam ve İrialı kızın öyküsüne dönmem için kışkırtıcı bir bakış atıyor... Geliyorum büyücüler! Ciao...

2 yorum:

denizero dedi ki...

__bitirince bana da ver, okiim (kitap almayı pek sevmem aslında vaz geçtim gidip kendime aliim)...

"Sinestzya" da very very interesting dear ....__

hich dedi ki...

bakayım hemen kim ki yazan kişisi?